Borrrrrr

igår så jobbade jag till 3 å sen så stack vi å kikade efter lite mer saker till hallen,, vi kom hem med en tavellist & lampa :)  sen så blev det att plocka fram Borren å sätta upp allt på väggen :) vägarna är nite att leka med mer sand än betong,, hade kvar lite special plugg sen ja fixade köket i förra lägenheten så nu ska de sitta iaf :) satte upp lampan i vardagsrummet å lampan i hallen så nu är lägenheten klar förutom Golv listerna som jag ska limma fast idag,, 

sen ska ja försöka ta kort å lägga ut här så ni får se :P   Men kanske är bättre att bju hem er ist! :) kanske kan bli både och :)

På lördag äre Fäst som gäller   :)  Synd man inte kan klona sig själv,,, Carl har inflyttningsfäst å Tobbe har,, hur faan kan de pricka samma datum ....  skulle va bra om en va fredag å en lördag :)  .. man kan inte vara med på allt,,, men jag ska iaf komma på ett av dem,, men när jag hade inflyttningsfäst avr de värre,,, då kom inte en enda själ,,,,   :(  jag tänker iaf inte banga .. vill ju inte att de ska bli så för dem som de blev för mej,,,

Va ganska nöjd då...
http://karlzon.webblogg.se/2009/november/halla-alla-kott-a-blabar.html




tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0