hallå alla kött å blåbär!

skulle ha haft inflyttnings Fäst idag,,, bjöd ca 15 pers ,,,, de är så mkt folk här så jag kan knappt röra mig här inne,,, :O  är kö in till toan men ca 10 pers i åxå måste vi beställa en hel buss så alla kommer in samtidigt,

Slänga ut en rya matta över hela golvet så alla har något mjukt att sova på,, varna grannarna att de blir en del snark ljud så de inte behöver ringa störnings jouren i tid å otid...

Tror jag får hyra ett släp på Statoil imorn så jag kan få med mig alla tomburkar till sopstationen och alla pantflaskor till ICA..

Och boka BurgerKing här borta så alla kan äta bakfyllemat samtidigt..


Men man kan inte lyckas jämnt så äre bara,, vet inte om de blir mer fäster här men,, de spörs...

Gissa hur många som kom..... hmm 1 å de är syrran.. kul inflyttningsfäst! hade köpt 5 biljetter för jag var 100% på att de skulle gå åt men jag fick sälja 3st......


Nu ska jag iaf ställa mig i kön till toan så jag kan duscha å sen göra mig i orning för jag ska iaf te nöjes å röjja med syrran,, första gången ja super med henne ska bli rätt intressant:D

Förhoppningsvis hittar jag lite folk ja känner inne på nöjes,, men Röjj kommer det bli iaf...!!!! Ni missar något kan ja lova!
´
Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0