Jackson spöke?

såg den här när de visade från neverland,, verkar spöka jackson lyssna noga vad reporten säger


Lördag med jobb å degerfors

Igår va det idol så de såg vi på med en varsin liten skål godis (15kr var) det var mysigt de va längesen vi satt i soffan och tog de lugnt, har ju vart mkt hundar å jobb åsådär,, är gött  mysa lite, senare efter idol spelade ja nhl med carl och martin,, gick sådär men var asförbannad,, vårt spel sög idag,,spelade tydligen med 1 back å de var jag så offensiven kunde jag iaf glömma,

Nu idag har jag jobbat några timma och är precis klar, ska gå hem å sen om älsklingarna har gått upp ur sängen än(tror inte det) sen ska vi se om vi ska ha med oss något speciellt när vi ska te degerfors, vi hoppar väll på bussen om en timme å sen tåget om en å en halv timme.

så blir en helg på den Rödvita orten, de ska bli gött de med..

hade najs!

ciao

Tänk om de skulle vara sånt här tryck på Stora Valla :D eller i LLA skulle va grymt




London och nytt datasystem,,,

Hej allihopa!
För 2 helger sen va jag Elin Mamma Pappa Jennifer å Rebecca, Pappa har fyllkt 50år så lite därför åkte vi dit, annars när vi åker utomlands så brukar det bli mest sola och bada men den här gången skulle vi kolla på lite kultur och historia eftersom England har så mkt sånt, vi åkte på fredan å kom hem på onsdag eftermiddag, i London så hoppade vi på en guide buss med öppen 2:a våning, och där hade alla säten hörlurar som en guide berättade om olika byggnader vi åkte förbi, de var faktiskt väldigt intressant! vi stannade vid tower och hoppade där på en båt som gick på themsen, där var de en härlig guide med mkt humor, vi såg buckingham palace å madam toussauds va vi åxå på,, åxå blev det en hel del shopping ,, har lite bilder men många bra bilder är på mammas dator det var kul att få se alla byggnader och sevärdheter de ändå har big ben m.m under veckan sen så har Elin börjat praktisera på ett fik matställe, Mat&Muffins där hon trivs som fisken i vattnet :P det är riktigt kul att hon äntligen har fått en chans till ett jobb iaf :)

På mitt jobb så har vi infört ett nytt data system så jag jobbade både lördag och söndag vi inventerade hela lagret och knappade in det i det nya och gjorde lite allt möjligt,, det är den som är ordinare på inköp(Magnus) och Thomas som har lärt sig det nya systemet m3 heter de förresten, så jag satt med måndag och tisdgå inköp för att lära mig men de va inte så lätt telefonen ringde hela tiden för dse va massa folk som skulle ha hjälp hit å dit och på onsdag skulle jag få sitta själv för Magnus skulle till Turkiet,,,:O den resan bokade han i våras när m3 egentligen skulle ha körts igång. men men,, iaf på Onsdag så krånglade det direkt som tur var så hade vi en konsult från företaget som hjälpt milko med m3 där så han flyttade in till mitt kontor och jag kunde be om hjälp när jag behövde,, å de krånglade som faen,,, men det gjorde iof att jag lärde mej väldigt mkt så det var bra att de krångla när han var där,,,:P men han var skit bra på att lära ut! jag stressade hela förmiddagen först vid halv 1 kunde jag gå på toa å andas ut lite,,, var genomsvett och då satt jag bara vid datorn hela tiden,, blev en del övertid också men tid är pengar som man säger hehe


När jag kom hem från jobbet åkte jag å köpte färska räkor och bjöd Mamma och Pappa på kvällsmat, de kom en riktigt dryg gubbe å köpte volvon åxå,, så nu är vi bil lösa men tjänade 13 tusen på den så ded gjorde inget behöver pengarna te nya lägenheten,,,...
 som de snart blir å flytta in i den sista okt :D har redan packat en massa

Idag så har jag suttit helt själv på jobbet å även om det har krånglat så har jag lyckats ordna upp det,, tom. när det ringer folk från de andra anläggningarna och behöver hjälp så har jag hjälpt dem och de har hållt på med m3 iaf några veckor,,:P sopor ;)

så idag har jag inte behövt stressa ihjäl mig,, efter jobbet kom jag hem till Messan å elin som hade jobbat förmiddag idag hon med, och vi tog oss en lite powernap i en halvtimm, sen slängde jag på mej regnkläder å cyklade in te banken å satte in pengarna på kontot,, så nu är man rik :P hehe

det är tänkt att vi ska köpa oss en billigare bil runt 50-60 tusen kr klassen,, men vill ju ha så ny som möjligt och som gått lite mil så vi får se vad de blir,,

nu så har vi ätit kvällsmat å jag sitter och skriver med hörlurarna på å lyssnar på avslappningsmusik,, är gött å koppla av lite efter jobbet och stressen som är,,

Sen vid 22 ska jag spela nån match med carl igen de är skit kul spelar nästan varje dag :D

ha de kanon !

Ciao



OXford street

freddy mercury utanför queen we will rock you


Lunch alla utan becca för hon mådde inge bra

Brittish museum

Madame toussauds

Jag och Adolf

Jag å Freddy

Steven

Robin Williams

Rooney och jag
'
Hamilton och jag

Hulken å Jenni

Jag å spiderman

RSS 2.0