Gunde Svan ur spår!

Elin ska på hund Utställningskurs under helgen så det blir jag å skidorna på förmiddagarna i degerfors ;) Hon fick en kurs för Gerard O´Shea en känd hund utställare som åker runt å livnär sig på kurser och sånt där, de skulle vara 42 pers i kga på kursen fördelat i 2 grupper, en grupp kör lördag/söndag förmiddag och den andra på eftermiddagen,,  han måste tjäna rätt bra på de här kurserna, 1000/pers / helg, 42000kr vet ju inte om enbart han får de pengarna men de är inge dåligt betalt för en helg iaf :D

så då kommer Elin vara på det under fömiddagarna,, då ska jag ut och åka skidor,, ska försöka åka en mil på lördag och en mil på söndag och ev 5-6km idag :) Jag hade så härligt fäste sist jag åkte så är gör sugen nu på att kunna lita till 100% på fästet å ösa på i uppförsbackarna, det är en slinga i degerfors med elljus som är 2,8km med mkt backar både nerför och uppför ett varv har tagit 13min & 23sek och det var i början av säsongen så ska slå det nu under helgen tänkte jag, ska försöka komma under 13 min :) bara jag vågar släppa på i nerförsbackarna och har bra fästei uppför känns det som att jag ska klara det....  min pulsklocka har gått sönder,, antagligen svettskadad, imma på insidan glaset :( så får köpa en ny,,, 

Tänkte åka till karlskoga å se om de har några snowboard boots där,, fanns ju inte i en enda affär här i stan tyvärr,, å jag är jätte sugen på att åka :D det vore gött å ta en heldag i Branäs nu när solen skiner å det är nollgradigt :)

nu ska jag fixa det sista på jobbet sen gå hem å packa in oss i bilen å dra te degerfors =)

På lördag kväll blir de nog melodifestivalen,, gillar Eric Saades nummer,,, grym på att dansa också duchar han på scen ;)

Ha de gött i solen!

Ciao


Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0