Gårdagen

HellO!

Igår så drog jag å Messi iväg på skior vi åkte milen :) fan va duktig hon är i skidspåret springer precis som jag vill,, så hon stör ingen som vi möter eller kör förbi oss(om det nu skulle hända ;P). det var riktigt mkt folk ute igår men dåliga spår,, men fick veta av Carina på jobbet att spår gubben hade tuppat av i hjärtinfarkt, det hände när han åkte skidor,,, lite sorgligt,,

Efter skiåkningen blev det dusch å göra sej iordning å dar på bion, det blev Snabba Cash och den var rätt så bra men kunde vart bättre  3,5-4/5p  det känndes som de hade glömt en del av filmen,, har inte läst boken men de bygger upp en story som den ska handla om å sen bara försann själva grunden till allt,,,, :P men det var mysigt att avra på bio med min älskling, man skulle egentligen göra det oftare..

Efteråt hade vi planerat att äta på en resturang men vi kände att vi inte var så hungriga så vi åkte hemåt stanna vid mc å köpte 2 cheeseburgare var och åkte hem till Messi och tillbringade resten av kvällen i soffan, med tv och tvspel,,, legendkortet är nära nu men en match försöde lite för mig,,,

Idag har jag inget planerat,, vi får se vad vi hittar på där hemma,, Elin är i skolan till kl 3 å ja slutar halv 2 idag,
kommer nog bli en promenad i det fina soliga vädret :)


Den här texten berör lite..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0