Bio & mat ikväll

Hello!

Ikväll ska jag å Elin på Bio, blir Snabba Cash eller luftslottet som sprängdes skulle kunna tänka mej å se Farsan åxå =), innan eller efter bion ska jag bjuda Älsklingen på mat på en resturang, vi har inte riktigt betämt vilken men det lutar åt Alfies ,munken eller freden, Det ska bli väldigt mysigt!

Ringde å prata med Carl idag å bjöd hem Jennifer Carl å Wilmer på mat på lördag, Wilmer hade får magsjuka inatt så vi får se hur det blir till helgen,,  nån magsjuka vill ja ju inte ha direkt :( Annars så är det roligt att bju på mat och härligt att umgås med familjen Olsson/Larsson...

ska se om jag ev hinner at en sväng på skidorna innan vi ska iväg åxå,, vore gött för det är så underbart väder,, imorse var de -16 grader å nu var de bara -5--6 grader å solen låg på så det var riktigt gött ute :) också blir Messi nöjd när hon får röra på sej ordentligt också blir hon lite sliten lagomt till vi ska iväg på Bion.

Igår så gick vi en sväng på stan men hittade inge roligt mer än mat och en slagborr :) vi lagade ihop en avokado soppa med räkor och vitlöksbröd till, det var riktigt gött,,,  Idag när jag gick hem på lunchen så fick jag kyckling bitar i ugn ,ris, sås och morötter, det var göttans!

Självklart så kollade jag Os igår,, Kalla & Haag åkte sprint stafett å tog silver :D det va riktigt bra gjort men trodde att de skulle ta guldet ,, men nära skjuter ingen hare å de verkar nöjda med silver :)
Spelade Nhl igår åxå,,, har riktat in mej på att få legent kortet så man kan uppgradera gubben,, det borde ja få vilken match som helst nu,, vi spelade bra å vann 3-4 matcher bla mot de som är rankade 1 i världen, men de hade nått b-betonat lag :D
Får se om jag hinner skaffa det där Legendkortet ikväll,,, kanske sak köra Center eller nått så jag kan få de där kortet nån gång...

nu är rasten slut så nu ska jag plocka i ordning lite på kontoret å sen bege mig hemmåt och ut i skidspåren :)

Ska försöka ta något kort när de är så fint!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0