Viltspår och hockey under häljen

Tjallå!
I fredags kväll så var jag iväg med några från jobbet (13per) och spelade hockeyt i Ängevi ishall i forshaga. jag fick låna en hel målvakts utrustning och stog i mål å det var skit kul men svårt som faen,, Trodde faktiskt inte att de skulle vara så jobbigt att vara målvakt, Svetten rann ju men jag gjorde några riktigt fina räddningar, plockade Crippe 3 av 4ggr så han höll på å bli knäckt :D

På Söndagen så stack vi till Forshaga "Botorp" och gick ett öppet vilspår med Messi, Hennes första öppna eftersom hon har varit lite känslig för skott så var det lite nervöst, men hon klarade hela spåret galant och skottet gick skit bra så vi fick ett första pris !!yippie!!
Efter spåret Grillade vi korv och hade de trevligt,, passade på att boka in ett spår till nästa söndag så får vi se hur det går då,, det kommer nog gå minst lika bra den här gången..

På kvällarna har jag spelat NHL och anmält vårt lag te Sm, vi har värvat spelare en center och en back så vi är fullt lag utom målis,, vi hade en center dåre på try out men han lackade ur helt en match å började gnälla och klaga på oss så vi sa "sajonara" till honom ;D

På fredag äre inflyttnings fäst, Hoppas alla köpt biljetter te Takida för nu äri slut,, de har ju haft en månad på sej så,,, vi får se hur mkt folk de blir jag har ingen aning vilka som kommer än,, Carl, Jennifer, jag , Elin, Anna,Syrran å sen komemr nog Tobbe Aj, Madde mfl... Det blir nog sköj och bra drag iaf :D

Ska slänga in lite film klipp tänkte jag ... de är alltid kul

Den här är lite kul faktiskt :D


Helt Borta för att han är så jävla rädd å nervös :D


Ser Rätt fränt ut de här! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0