vart tog solen vägen?

Solen har tydligen försvunnit under november,,, under första halvan av november hade vi i karlstad ynka 1,1 soltimme.. va faan snacka om deprimerande,, helt otroligt,,

varje jävla morgon när man går ut till cykeln kl 6.20 på möran så är bara att torka sadeln kasta sig på cykeln så att inte sadeln blir blöt igen pga. regnet,,, det är ju så kort väg te jobbet åxå så jag orkar inte ens dra på mig regnkläderna men varje morgon när jag kommer till jobbet ångrar jag att jag inte drog på mig stövlarna + regnkläderna,, man ser ju ut som en blöt katt när man kommer te jobbet ;)

igår så åkte aldrig älsklingen iväg utan vi åkte te ikea en sväng och kikade lite,, skulle inte köpa något speciellt men de blev nån julklapp och lite annat,,, skulle ha haft en jul stjärna eller något till sovrummet men hitta ingen snygg så då får de kvetta!

vi köpte med en grillad kyckling från OBS och åt kyckling med vitlöksbaguette  till kvällsmat,,

Gjorde upp igårkväll med Aj och Madde att de kommer på mat och tv på fredag kväll det ska bli trevligt var hur längesen som helst vi träffade dom ordentligt,,, nu får de se nya lägenheten åxå,,, blir te å städa lite idag tror jag..

hockey hann jag även spela igår,, vi spelade 2 matcher och vann en och en förlust i övertid igen,,, vi har missflyt med övertiden än så länge tyvärr, men de vänder väll snart...

Jag har inte lyckats gör en enda poäng på sm heller,, jag som iaf brukar få en ass per match ,,, men ikväll då kommer de släppa! det är ju inte så viktigt att jag gör poäng men de är alltid kul att få in en assist lite då & då.

ikväll blir de förhoppningsvis 2 matcher,,,

nej nu räcker de för idag,, är ju inga som vill läsa om sån här skit ändå... snittar 2 läsare om dagen å de är väll jag och Elin :P hehe inte så noga,,

hade najs!

Ciao

Kommentarer
Postat av: jennie

Mmmm grillad kykling med vitlöksbaguett fan va gött det lät:D

2009-11-29 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0