världens bästa!

Hejja Woolhillcocos!

fan ja har världens bästa flickvän hon klagar inte en enda gång på att jag lirar NHL och tillbringar i snitt en timme om dagen framför ps3:an :)

men någon sån här nörd blir ja aldrig iag :P



förresten så hörde jag igår att en spelare i ett NHL lag som vi möter bjöd hela laget på sitt bröllop då är man inge Nördi!!!! haha

hade vart skillnad om de var ett gäng kompisar som man kännt länge och innan åsådär men,, va fan :P

igår när jag kom hem efter jobbet så städade jag å fixade i ordning hemma,, vi har jul pyntat hemma så snart fattas bara granen :D  de är riktigt mysigt hemma nu,, saknar bara snö på utsidan fönstren,, men de kommer väl inge innan jul,,,

Förra året funderade jag på att åka Vasaloppet emn de vart inget av det,, men nu har jag fått ett sug också,, men finns inga biljetter kvar,, kanske får köpa en på blocket isf,,, vore kul å göra det en gång faktiskt,, 9mil på skidor,, de är ju bara att ge sej ut på rullskidor å åka te degerfors +yttligare en mil :P då låter de långt...

vi får se hur de blir med vasaloppet men sugen är jag iaf,, kanske ska försöka få med mig mamma...

idag åker Älsklingen te Degerfors och umgås åxå tar hon med Tilda hem för på söndag sak vi te Norge på utstillning, blir sköjj å se vad vi kan åstakomma där Jag+Messi & Elin+Tilda,,, Hoppas på det bästa iaf :)

ikväll blir det 3 sm matcher,, igår spelade vi en men förlorade i 2:a övertids perioden med 1-2 och de sista målet fick de en klubba på pucken å ändå tacklade jag honom så mkt ja kunde,,, ajja en förlust får man ta men de får bli första å sista..:D

nu blire att avsluta här på jobbet å träna lite och sen hem å pussa hejdå på älsklingarna..

Hoppas att de som läste min blogg innan mitt lilla uppehåll börjar läsa nu igen när jag är igång på allvar igen :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0