Nu är jag här igen och idag äre Torsdagen den 12:e

´Tjao!

Iförrgår bytte jag däck på farmors bil å igår kväll snöade det bra timing där :D

Igår så la jag viltspår till hundarna (Messi, Tilda) efter jobbet, i slutet var de nästan så jag behövde pannlampa jäklar va tidigt det blir mörkt,,börjar ju skymma strax efter 14 och mörkt blire runt 16- 16.30 tiden ..julen närmar sej med stormsteg är bara 6 veckor kvar typ,,,

Idag gick jag spåren med båda hundarna passade på att göra det på Lunchen så min älskling kunde följa med och hjälpa mig med alla snitslar, Det gick mkt bättre än jag trodde för Messi hon har ionte spårat sen i somras så det var riktigt kul! Vi har bokat ett öppenklass spår på söndag så det blir intressant för hon är lite skott berörd å de skjuter ca 50m innan man kommer fram te klöven ska bli kul å se hur hon reagerar på skottet när hon är soppas focuserad på spårningen.

jag har lyckats värva 2st spelare till vårt NHL lag också igår spelade vi med en å han var riktgt duktig, och idag ska båda de nya vara med så det blir kul! Börjar få bra rank på vårtr lag nu åxå säsongen är vi rang bättre än 100 och sammanlagt bättre än 200 :) blir kul å se vart vi hamnar tillslut i rank jobbar oss uppåt hela tiden :)

Nu ska jag diska och plocka lite här hemma, och sen ta en promenad med hundarna!


Hitta en japanskl raggarbil på youtube åxå,, inge snygg den vettu! undra om man sitter bekvämt ;)





Den här är tidernas bästa rallybil och de goaste motorljudet åxå :D




Hade najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0