Lite Coolt :D

Laddade upp filmen idag på www.Break.com skulle ha gjort de på Youtube men den var för lång så han som filmade på jobbet ska dela den i  2 delar så jag även kan lägga upp den på youtube :D
när filmen har vart inne i 2h så har 92 personer redan kollat på den,, de är lite mäktigt :P

När jag ser filmen blir jag hur sugen som helst på att snöra på mej skridskorna och bara ut å köra järnet!,, å jag är nog inte ensam här i kylen om att tycka det,,
Funderar på att ta med mej Elin Carl å Jennifer till Tingvalla för att åka lite på lördag när de är allmänhetens åkning,, drog iväg ett sms så får vi se,,,

Ang Fredag också så vet jag ärligt talat inte hur de blir med fäst,, inga verkar kunna komma,, vet 6 pers som kan nu,,, å vi har 5 biljetter,, så vi får se men måste ta ett beslut så snart som möjligt så jag hinner sälja ifall vi skiter i det,, kanske lika bra att bju hem några på mat en annan gång ist,,  just att de är på fredag är ju lite sådär för många jobbar sent,,, blir ju tajt när man slutar halv 19 å sen ska hem å duscha fixa sej i ordning och sen korka up å hinna bli full innan Takida spelar kl22,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0