klagade till mig sol idag ;)

lite coolt att det går att klaga till sig solen,,, för idag skiner den minsann... men den hinner väll gå ner innan jag slutar jobbet,,,  de är mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem,, inge påfrestande det heller...

Igår va ja ensam hemma ( älskligarna va i degerfors) de va tomt måste ja säga va sliten så jag sov en halvtimme när jag kom hem efter jobbet.. sen blev det att boka en match inför kvällen blev att ja bokade 3 st :P  en vinst och sen blev vi rejält uppläxade av laget systemet,,, trodde inte att de va så bra,,, men men,, de plockade ner oss från skyarna ner på jorden igen :D

Ikväll blir det en match el 2 men sen blir de inga sm matcher föränn måndag tror jag ,, fredag hade de flesta annat för sig, lördag med och söndag ska ja å älsklingarna te norge å försöka vinna utställning å träffa Messis blivande pojkvän ;)

Igår var de tänkt att jag skulle träna men ja orkade inte hade inge lust alls,, och städa skulle ja göra men de orka ja inte heller,, blev ingenting gjort igår,, hehe de får jag ta igen idag tyvärr,,

Nu ska jag spana lite skid ställen är sugen på att åka snowboard i vinter och lite längd,, funderar på trysil har vart där en gång med skolan å då var de riktigt fina backar men rätt dyrt de är ju ändå Norge :P jag ska spana vidare inann jag ska gå för dagen..
när jag slutar ska jag upp å lyfta lite skrot sen hem å hjälpa grannen med en grej i hennes kök som hade pajjat när vi hade lägenehet, och sen blire storstädning så att de ser någolunda ut när Aj och Madde kommer hem imorrn..

shit åxå måste ju handla allt inför maten åxå,,, blir endel att göra idag,, Elin tilda å messi kommer sen åxå,, får se när de dyker upp,, kanske blir en lång promenad när de kommer :)

Sigge på jobbet tog idag med Johan Falk filmerna (4st) som jag fick låna,, men kanske inte blir någon ikväll,, får se vad vi hinner,,

igår var det 5st som läste bloggen ,,hoppas de blir fler :P

Hade kanon!!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0