Det var inte igår!

Tja Tjena Hej!
Trevligt att jag hittade hit igen fetre hur länge som helst! Per har tjatat  så de satt i bakhuvudet idag nu när jag fick lite tid över på jobbet, åh måste skriva litet inlägg :D

Nu har vi iaf flyttat och vi trivs skit bra! har inte riktigt fått allt i ordning men näst intill,, saknas någon lampa i princip bara. men grannkärringen vi bytte lägenhet ville låna våran hall lampa tills nån göbbe skulle hjälpa henne koppla i hennes lampor, tänke gå upp idag te henne å plocka med min lampa  höra med henne hur hon trivs och se hur hon har fått de,

På dagarna jobbar en å står på,, de har varit prat på att jag kanske blir uppsagt te nyår men nu verkar det som att de iaf skjuter på det te mars, men vi får se om jag blir uppsagd så ordnar det sej alltid, isf får jag väll pluga eller hitta nått annat jobb, de dagen den sorgen!

På kvällarna blir det först tv och mys med älsklingarna och sen runt 22 drar vi igång å spelar NHL de går skit bra för oss! just nu rankade runt 200 i världen, ev ska vi spela tv-pucken med vårt värmlandslag,, men vi får se hur det blir ev hade mkt lag dragit sej ur,,,

den här veckan har vi Tilda på besök Messis mamma, hon är bara för go!

I fredags bjöd vi Carl, Jennifer och Wilmer på kvällmat det blev Rygg biff med Pommes och bea sås och pannacotta till efterrätt, å de gillade det starkt , det blev en lyckad kväll! Wilmer var glad och hur go som helst :D han har förresten fyllt 1 år, tiden går jävligt fort faktiskt, snart dags för dagis för honom. Carl å Jennifer har köpt sig ett hus åxå,, de gjorde de rätt i tycker jag ! de blir nästan billigare i månaden än att bo kvar där de gör nu.

Idag efter jobbet ska jag byta te vinterdäck på bilen och släppa hundarna en sväng i skogen och sen städa för Elins syrra Anna kommer ikväll å ska sova över för hon ska jobba på Trav resturangen,,

Ska försöka  skriva imorrn och få in det som en rutin igen!

Per här har det ett tips istf den där audi TT:n du är sugen på!



Ha de najs!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0