skaffat mej en blogg

nu så har jag skaffat mig en blogg, har blivit sugen på det efter att jag läst lite bloggar om GI metoden. Det finns många intressanta bloggar med mkt bilder och skrift, det skiljer så mycket på dem och jag tycker att de är skojj att läsa samtidigt som det är mycket bilder,

För ca 2 veckor sen så började mina svärföräldrar läsa en GI blogg och vart inspirerade att börja med GI metoden så då tyckte jag att det lät intressant så jag hoppade på jag med!
Det är ju i prinsip ät protein och fett undvik kolhydrater, socker, mjöl. innan jag började med GI metoden så åt jag mycket protein jämnfört med kolhydrater t.ex 12 köttbullar och en liten slev med makaroner så den här dieten passar mej.
Men det är jobbigt att inte få äta bröd och godis har alltid varit en godisgris men nu så klarar jag mej bra utan massa godis också.

ajja nog pratat om det :P

Igår så kom jag och min flickvän örrens om att vi ska börja handla på willys för det skiljer så mkt i pris jämnfört med ICA och COOP. bara på mjölken så skiljer det 1kr / liter det tyckte vi var väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0