Torsdag elle äre fredag?

idag har jag vart lite förvirrad jag vet att det är Torsdag men likförbannad får jag för mig att de är fredag, på jobbet kändes de som att de var fredag å hemma med,,, ajja imorrn äre iaf fredag. då ska vi iväg te Norge med husvagn och på utstillning som de heter i norge. vi ska vara i Oslo trakterna är utstillning på lördag och söndag någon av dagarna är det norska pinscher specialen.

idag så har jag jobbat, de är slitit att sitta på en kontors stol helt ensam med en dumburk framför sig och knappt ser nå folk mer än när man hämtar lite papper som ja skriver ut eller fyller i siffror någon annan stans... blir lite enstöring å de är jobbigt, gillar ju när de är lite livat å härj å få skratta lite åsådär på jobbet. men snart blir de ut i kylen igen å där är de med folk i rörelse som man kan prata med å härja med åsådär.

eftr jobbet så drog jag å älsklingen till polisen å hämtade passet så så blev så bra som en passbild kan bli! passbilder är att könstigt, man måste se allvarlig ut inte visa tänder å sådär ser ju nästan ut som kort de tar på brottslingar, fattas bara en mät grej bakom kortet.

eftre de stack vi in te stan å leta sport Bh de är inte de lättaste :P herregud säger ja bara vikken djungel,, jag köpte mej nytt vax så nu äre en klippning som fattas så man blir lite fräsh nu när man gått ner i vikt å sådär..

elin å Messi stack iväg förut på Intro kurs i tävlings lydnad å de verkar ha gått bra för dom. jag åkte på att tvätta medans tvätten var i maskin tog jag en promenad te jobbet å gymmade stenhårt  armar å bröst :P efter de hängde jag tvätten å städade i tvättstugan efter mej å tog en rask promenad i ca 40 min. de är helt underbart men saknade ju givetvis Messi och älsklingen vid min sida.

jag har gått åblivit suygen på att byta bil nu igen,,, har väldigt lätt att tröttna på bilar som alla som känner mig vet :P nu är jag jätte sugen på en Audi s3,,, tror att de får bli en sådan.. helst röd är så härlig röd färg med lite orange i :)

får se när de dyker upp någon bra,, isf behöver ja ju även sälja v50:n men de borde ju inte vara några problem..

nu ska ja ner å hämta tvätten och sen duscha å raka mej så jag är fräsh te Norge :P


fick en bild av tobbe som jag tog när vi var ute å fiskade i lördags fin Gös dedär



Natti natti

Ciao

Kommentarer
Postat av: jennifer

jasså en sport bh du tyckte att du behövde det lr? haha :P

2009-08-13 @ 22:29:46
Postat av: Carl Olsson

hehe,mer stayup för din del ;)

2009-08-14 @ 21:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0