to du de?

idag har jag jobbat som vanligt på kontoret å dagen går lika fort varje dag, sen så har jag tvättat medans Elin å Messi är ut i Kil på brukshundsklubben för idag äre tävlingslydnads kurs andra tillfället idag, å det är så kul tycker dom, och jag gläds mycket eftersom de tycker om de så mkt. jag har även hunnit vara en timme på gymmet på jobbet å tränat skiten ur mig men idag var jag ganska orkeslös från början de var så varmt å jag kände mej slut i kroppen,,

vi har planerat att skaffa oss en annan bil, en billigare men som ändå är driftsäker å bra och lite roligare kör egenskaper,, så idag vid 20 kom en kille föbi med hans bil en A3 -01  1.8T å den såg fin ut å gick ju lika gött som audi gör,, de är en fantastisk kvalitets känsla,,, men de var 2st små rost bubblor en liten på huven i framkant och en liten på vänster bakdörr men inget allvarligt,, jag sa att jag skulle höra av mej inom en timme för jag ska diskutera lite med elin å se va hon säger,, jag tror att de är ett bra pris på den så kanske blir köp :) den var lika rolig att köra som ja kommer ihåg de förra bilarna åxå :)

nu blire att ringa Älsklingen å se om hon är klar så hon kan prata med mej,,

sov gött

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carl Olsson

du och dina jävla bilar, är du för slö för att tvätta och städa dem? därför du köper nya hela tiden!

2009-08-20 @ 21:52:59
Postat av: Robin

jag måste ju oavsett städa å tvätta dem när jag säljer dom :) men köpte inte den här utan får bli en annnan,,,

2009-08-21 @ 05:57:37
URL: http://karlzon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0