lite nostalgi

kollade lite på you tube å hittade lite nostalgi Turtles vet inte hur många timmar jag å carl mfl satt framför det här spelet.. är det bästa spelet som gjorts å framför allt de roligaste...



jag tycker att alla barn program har blivit sämre de är mkt mindre tecknat,, förr fanns de ju alltid Disney dags på fredag kvällarna de finsn ju inte längre å då visade de massa teckant kale anka , knattarna osv... men nu när de är tecknat är de nå japan skit annars så är barnprogrammen mest med riktiga människor,, jag tror barn behöver lite mer tecknat för fantasins skull åsådär,,,

Jag saknar ju teckant på lördag morgon och på vardags morgonar,, de va de alltid förr då satt man å titta på tv innan skolan åsådär nu äre nån annan skit ist...

Turtles va ju alltid en favvo när ja va liten men sen kom ju Biker mice åxå så de va man ju tvungen att ha åxå


sen fanns ju battletoads åxå de var åxå ett sånt där underbart kul spel.. de hade carl så vi va där å spela hela sommarn


Glömmer heller aldrig när magnus visade oss hur man varvade super mario 1,, han va så jävla nöjd haha..

ett annat spel som är värt att nämna är Fifa 98 med Blur sången och Emile mpenza som var helt omöjlig att få stopp på,, vet inte hur många gångar jag fick damp på Carl när han höll på...


Och jag å Per spelade massa batman å höll på att få damp där med å massa nhl åsådär,, de vatider det då man hade sommarlov å bara stack iväg på möran te kompisar spelade tv spel hem å åt å sen tillbaka för att spela mer  mkt roliga minnen därirfån.

Varjedag de va fint väder cyklade vi te skivtjärn för att sola bada spana brudar å dänga forshaga fölk i fotboll speciellt weasley :D de small bra i närkamperna kan ja lova när vi var lite yngre glömmer jag aldrig när mamma köpte sej en mitsubishi space wagon med 7 sitt platser i och de var på höst/vinter å Carl kom springandes skit nöjd å sa.. - ååååh va bra då kan ju jag följa med er till skivtjärn ...de tyckte ja va roligt sagt skit nöjd att få följa med till skivtjärn på vintern planera redan inför sommarn :P


i helgen blir de mer hund grejjer utställning på lördag å viltspår på söndag men vi väntar med Messi lite hon har blivit så skott rädd tyvärr,,,

hade gött!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0