lill lörda

idag är de så kallad lill lördag, men idag har ja jobbat som vanligt och efter jobbet så stack ja å älsklingen till IKEA och skulle köpa en ny matta eftersom vi pajjade våran sist när vi skulle tvätta den... men givetvis fanns de bara en bra matta och den var självklart slut typiskt! men vi lyckades ändå köpa lite små saker, bla ett stek skydd te stekpannan,,är ju toppen bra när man äter mkt bacon å så nu med GI metoden ;)

på kvällen sen så åt vi lite mumsig mat de blev revbenspjäll med majskolv å de är gör gött!

elin och Messi har tränat lydnad idag för imorrn ska de iväg på en intro kurs i tävlingslydnad. jag tror faktiskt att de skulle klara det galant! de är grymma ;) får se om jag ska följa med dit imorrn och ta lite kort, synd vi inte har en film kamera de skulle vara kul att lägga ut lite filmer på hundarnas hemsida.

efter kvällsmaten tog ja en rask promenad ut till I2 skogen medans mina älsklingar tränade lydnad. när jag kom fram så gick de inte stå still pga. myggen så körde lite intervall träning för att träna knät, när älsklingarna kom med bilen så gick vi en sväng med messi lös.

Nu ligger ja i sängen och de är bara skit på tv:n så jag somnar väll som vanligt inom 5min ;)

Natti natt

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carl Olsson

Jävlar va du blivit seriös bloggare! :) hamnar under favoriter den ;) Blir kul å följa den!

2009-08-13 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0