en helg å en måndag

nu har det varit helg, man brukar ju få sova ut när de är helger men de senaste 5 helgerna tror jag de varit något alla dagar, så i princip går jag upp 5 varje dag inklusive helgen,, å sovaer i snitt 5-6 timmar å då blir man bara sletnare å sletnare,, den här helgen fick jag helle rinte sova ut,, men igår så tog jag 1 t extra sovmorgon också tog jag en tupplur ute på balkongen i solen i en timme typ så nu är jag pigg å alert igen..

I lördags vaknade jag  (halv 1, halv 3 och halv 5)  av att Messi va tvungen ut hon va dålig i magen Elin gick en gång å jag de andra två,, sista gången när hon väckte mej kokade de i mej,, jag hade sovit dåligt åså ska hon hålla på å väcka mej men de var bara att gå ut,,när vi kom in vare bara att fixa fram frukost å packa in oss i bilen å åka på utställning i Sthlm,,,, Messi å jag kom etta i gruppen med Champion kvalité och kom 5:a i bästa tik klass men vi slog iaf några champion tikar :P så de går framåt, andra utställningen i rad vi slår älskligen å Skorpan... :D de gillar vi hehe vi kom Bis 2 med avelsgruppen visserligen va de bara 2 med men ändå :P fick koppel å godis å sådär..

När vi kom hem så däckade alla o soffan/sängen för vi skulle upp tidigt på söndagen med,,

vi åkte tidigt på söndagen men jag å elin satt i baksätet så blev nästan att vi sov hela vägen ner te vänersborg,, de var KM i viltspår, men messi skulle inte vara med för att hon är skotträdd... men de var trevlig  vädret var perfekt,, de var svårt i spår skogen för de var mkt färskt vilt men de flesta klarade det bra,, skopan blev 4.a och Tilda 3:a och Zacko(messis bror) kom 2:a så de var ändå lyckat tyckte jag även om jag såg besvikelsen i Ingers ögon... det släpper hon nog inte föränn efter nästa års KM ;) då ska vi försöka ta pallen med alla våra hundar,, Messi Tilda å skorpan :P de vore ju skit kul de... men då har man något mål som man får jobba med i skogen...

Igår(måndag) så sov jag en timme extra på morgonen å började halv 7 ist och de var skönt kan ja lova,,, när jag kom hem somnade jag en timme ute på balkongen i solen å de var åå underbart, sen åkte vi ut å släppte Messi så hon fick springa å leka å göra sina behov,, efter de åkte vi å handlade,, vi skulle ha lite kvällsmat å jag var sugen på färska räkor men fisk bilen va stängd tyvärr,,så fick bli jätte goda revbenspjäll ist och lite vindruvor å tomater till.. sen så såg vi på filmen Bolt och jag tror både jag å älsklingen slummra till en liten stund,,sen blev de sömn,,

Idag så är vi hundvakt till Elvis (mamma & pappas hund) mamma hade lång dagar i stan på utbilding så vi atr hand om honom,,vi åker väll ut å tar en promenad i skogen sen med Elvis å Messi så de får springa lösa lite,, Elvis kommer vara hos oss imorrn med så ska se om vi kan lära honom lite hyfs,, han kasnke lär sig något av att messi är så lyhörd,, sak bli intressant å se iaf..

ikväll blire grillning,,, vet inte vad vi ska grilla än men,, kanske ska köpa tigerräkor och se om de är gött å grilla,

får se om jag återkommer senare annars imorrn

Ciao


Kommentarer
Postat av: Anna

Det sket sig som tusan Robin! Vi kallar de svag karaktär!

2009-08-27 @ 22:44:59
URL: http://ahjerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0