Bio sommaren med Göran

idag har jag bjudit min älskling på en överraskning jag tog med henne på Bio :) filmen var sommaren med Göran å vi tyckte den va skit bra 10 av 10 i betyg..

här ser ni trailern : 
<



innan vi stack iväg på bio gick vi en lång promenad med messan så hon fick springa lös, busa å härja :) när vi kom hem lagade jag kyckling å majskolv GI mat de ;) mumsigt värre men blev bråttom men vi han in precis perfekt till bio så vi slapp se en massa reklam å skit....
men har sett en riktigt grym film trailer den filmen måste jag bara se,,, värmlänska på biodukarna finns de nå bättre ?

smala sussie ressigören så den blir nog kanon den...

i måndags så klippte mamma till mej åxå blev skit bra,, de är så göttt att vara kort hårig igen,, hon har en grym högernäve min mamma :P

igår så var vi å stor handla på willys de är gött att handla för en vecka framåt :) eventuellt så behöver man bara komplettera med några små saker,
har även sett vilken lägenhet jag vill flytta till är ju sugen på nått större å jag å elin gillar ett hus skarpt där har de renoverat å ska göra om till lägenheter.. de är ute på ulleberg,, stog på skyltar där att man skulle gå in på http://www.grasdalens.se/ men de gick inge vidare de kommer väll snart upp antar jag..

ringde på en bil idag åxå annonsen hade vart inne i en halvtimme och redan hade de ringt 2st innan mig,, så fort de är något bra så försvinner de inom en kvart helt otroligt...

Friidrotts VM äre åxå men vem fan bryr sej? de är inte en enda svensk som har medalj chans så de är inget att se,, men läste idag på aftonbladet att en reporter Mats Wennerholm hade gjort bort sig,, ett rykte om att en Bolts tränings kompis var dopad men idag så fick han på fingrarna för han hade fel.. han var så nöjd igår kväll för han var först i världen med "nyheten" haha så kan de gå

nu blire en kvälls promenad å se på lyx fällan..

ha de

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0